Resultaat: Voor de promotie van Lazywave is een grote fotowand gemaakt met daarin duikbrillen waardoorheen er verschillende onderwaterfoto’s te zien waren. Ook hingen er grote kaarten van duikgebieden waarop tips van Lazywaver-duikers te vinden waren. Daarnaast is er allerlei drukwerk gemaakt zoals flyers, tegoedbonnen en folders.
Werelds Duiken
Lazywave startte op de beurs met een nieuw concept dat inhield dat een beginnende duiker alvast in Nederland wat duiklessen kon nemen voordat hij of zij op vakantie ging. Om dit te promoten heeft Ontwerpburo Lichting98 een nieuw logo ontworpen en een flyer gemaakt.
Extra informatie over Lazywave
Producten voor beurzen
Lazywave stond op de Vakantiebeurs van Utrecht & Amsterdam in januari. En op de DuikVAKer beurs in Houten in februari.
Ontworpen producten:
- Beursopstelling
- Logo
- Flyers
- Kaarten
- Bonnen
- Display banners
Lazywave, De duikwinkel voor lessen, reizen en boeken
Lazywave is een zogenaamde conceptstore. Dat wil zeggen dat je er alles over duiken kunt vinden. In de duikreiswinkel kan je informatie krijgen over alle facetten rondom het duiken. Van het boeken van duiklessen of een maatwerkreis naar bekende en onbekende duikbestemmingen tot en met het lezen en kopen van duikboeken. Lazywave heeft persoonlijke ervaring op 250 duikplekken en heeft 25 mensen freelance in dienst in diverse duikscholen, Daarnaast heeft Lazywave heeft het grootste assortiment aan duikboeken van Nederland.
De duikschool inmiddels overgenomen door Het Duikhuis.